En dag i svenska skogen, med regn så det räckte åt hela världen, nästan


Hej hej! Det blev för mycket regn så vi övernattade inte.. Lite tråkigt eftersom det är det ända roliga med vandringen. Men jag ska inte säga att det var onödigt eftersom det var jättevackert och jag fick några häftiga Iphonebilder.


Jag bara älskar Instagram till Iphones (en app där man redigerar och tar bilder). Jag har lite härlig höstkänsla i bilderna, bara för att alla ska vara taggade inför hösten och deppa ihop! :DDDDDD (..)
Men det fattas en bild som jag inte kunde få in på datorn och det är den absoluts finaste! Jag är kär i den bilden asså! Men jag kan inte spara den, så himla jobbigt!

Nu till personen, eller ska jag säga personerna som svarade rätt på frågan i förra inlägget (som jag gjort)
meandmytwinsister.blogg.se - en riktigt bra fotoblogg! 
filippaochphilippa.blogg.se - en riktigt rolig blogg som jag har följt länge och som är flitiga på att kommentera! Sjukt bra blogg!

Rätt svar: Bilden är tagen på blöt assfalt när solen skiner på den. Jag låg ner och tog den.

Nu ska jag sova, natti!

-Petronella
Kommentarer
Postat av: Elin

SJUKT FINA BILDER NI TAR <3

2011-09-05 @ 22:21:10
URL: http://bluetshirt.devote.se
Postat av: Marinda :)

Haha ! Philippa gick på min skolan innan :)

2011-09-06 @ 07:11:03
URL: http://marinda.webblogg.se/
Postat av: Anna - FOTO

Så himla mysiga bilder, sjukt fina, sjukt fint va det!

Har du bilden i ditt 'bibliotek'? Då kan du skicka den till din mail ;)

2011-09-06 @ 07:12:55
URL: http://annawahl.blogg.se/
Postat av: Karen

De fire siste var som fra en drøm. Fantastiske!

2011-09-06 @ 12:41:37
URL: http://digitaldisaster.net
Postat av: Tilda Larsson

älskar de två sista bilderna!:D

2011-09-06 @ 15:39:32
URL: http://tiidalarsson.blogg.se/
Postat av: E

Åh Instagram! Det äälskar jag med! :D

2011-09-07 @ 18:00:48
Postat av: E

Åh Instagram! Det äälskar jag med! :D

2011-09-07 @ 18:25:44


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin