army of me

 
 
andleding till att jag nte bloggat på jag vet inte hur länge är att mycket mycket har hänt. jag har inte riktigt haft tillgång till datorn ovh jag har liskom behövt tänka på lite annat på ett tag. Skolan börjar nu snart och det känns som om man ska ta lite nya tag. Jag vill säga tack till underbara Maja som har stått ut med mig. Jag som inte bloggade eller smsade eller ringde. Nu känns det som om allt har lugnat ner sig och saker och ting börjar bli som vanligt. Då ska jag, som i vanliga fall, blogga. Bilderna är tagna med min nya kamera, Canon 60D (:D), på finafina Anna, och min lilla söta lillasyster. Nu ska jag in till malmö och chilla med kompisar oh sen se på urban cone och kanske rebecka och fiona :) 
ha en bra lördag!
 
-petronella
Kommentarer
Postat av: IJPHOTO.BLOGG.SE

vilken modell av kånken har du? kommer inte ihåg om det var maja elr petronella som köpte den ;)

Svar: Både jag (Maja) och Petronella har Kånken, Petronella har en blå och jag en vinröd, och det är den vanliga modellen då :)
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-08-18 @ 14:10:24
URL: http://ijphoto.blogg.se
Postat av: Anabelle♥

Roligt att ha dig tillbaka!
Har du och Maja samma kamera nu då?
Funderar också på att köpa en likadan, rekommenderar du den? :)

2012-08-18 @ 14:57:21
URL: http://anabellesfoton.blogspot.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin