Något sött och otroligt gulligt

Jag vet att det är en gammal bild. Eller gamla bilder, men men..
Jag är så sjukt sugen på godis ju nu! Inte choklad utan riktigt lösgodis liksom. Herregud vad jag är sugen på det! Jag dör om jag inte får det! Och såklart har vi inget onyttigt hemma. Tänk om det fanns en godiseria, som en pizzaria. Man kunde ringa och beställa godis, så skulle de komma inom fem minuter. Jag vill ha godis! Är det någon av alla er underbara läsare som vill vara ännu mer underbara och ge mig lite godis? Jag är faktist lite sjuk, så jag får kräva sånt. Vill ni veta det sämsta nånsin (haha, nej såklart ni inte vill, men jag kommer skriva det ändå). Jo att när jag kolla i kylen efter något sött och gott så hittade jag ett paket glass. Liksom praise the lord tänkte jag, men när jag öppnade den så var den full av frysta bananer. Focking hell! Fattar ni hur arg jag blev. Fick typ en panikattack. Och VEM lägger frysta bananer i ett paket glass?!
Nej, mamma har helt gått över gränsen! Man för inte lura människor så! nej, nu är jag sur. Ska fortsätta leta efter godis hemme och kolla på ett avsnitt gossip gir.


-Petronella
Kommentarer
Postat av: nadine

SNYGGT!

2012-01-26 @ 20:41:56
URL: http://flattt.blogspot.com
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

HAHAHAHA kuuul, jag har 2 paket glass hemma, oboy, chokladsås och strössel moahahahha! Även lite godis och ooooost och popcorn och sånt <33333

2012-01-26 @ 20:52:37
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Postat av: Maja

Härliga bilder! :)

2012-01-26 @ 20:54:29
URL: http://majamandorff.devote.se
Postat av: claudia

Söt du är :D

2012-01-26 @ 20:58:13
URL: http://underapapermoon.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, förstår dig precis tyvärr x3



AJa, tänkte fråga om en liten grej... jag har en Samsung NX100 till kamera, och jag undrade ifall du skulle kunna säga vilket objektiv som är bäst för den för att fotta makro? Det är så att jag är kind of nybörjare, så jag fattar ingenting... haha ;)

2012-01-26 @ 21:12:58
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/
Postat av: Eriiika

Haha, du uttrycker dig så kul och bra! Roliga bilder förresten! ;)

Men det är en sak jag undrar och verkligen vill ha svar på när kommer nästa insperations-bilds-tävlings-sak-greja? Haha! Eller är det redan en som håller på och jag är bara för seg för att har märkt det?

2012-01-26 @ 21:47:28
URL: http://jagochminalskadekamera.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin