fönsterljus

Bilder på Kristina i vårens fina ljus. 
Våren för oss har varit mycket stressig men samtidigt så underbar och fin, allt fotograferande som aldrig förr. Nu är den borta från detta år och sommaren har tagit över. Vår är på många sätt det bästa som finns när allt blir till liv efter den kalla vintern. Hösten och vintern har också sina bra och fina sidor men sommaren övervinner allt i stort sätt, det är liksom den efterlängtade tiden man alltid väntar på. Den är bara så fantastisk (bortsett från allt som inte är lika fantasiriskt på sommaren, haha). Så vilken årstid gör er mest glad? :)
- Maria & Kristina
Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg, var gärna med i min veckans blogg tävling! ;)

Svar: Tacktack! / Maria & Kristina
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-12 @ 18:57:37
URL: http://sandrasphoto.devote.se
Postat av: Lovisa

Sommaren! För då kan man bada och gå barfota på gräset, och inte behöva klä upp sig i flera lager kläder! haha. men hösten är också fantastisk!

Svar: Ja visst är det så! Hösten är så fin den också! :) / Maria & Kristina
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-12 @ 19:21:54
URL: http://photoinlife.blogg.se
Postat av: Minea

Sommaren ! Åh , älskar sommaren ... Det är ju faktiskt den som man går och väntar på precis hela året .

Svar: Ah exakt! Sommaren är så härlig :) riktigt coolt namn du har! / Maria & Kristina
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-12 @ 19:31:40
URL: http://mineafotar.blogg.se
Postat av: Erika

Fina bilder! Gillar mycket er blogg Maria&Kristina♥
Jag tycker om alla årstider men kanske mest om hösten när man kan använda fina kläder och fota alla vackra höstens färger. gillar nog också andra årstiderna! ♥ KRAM! ♥

Svar: Åh tack så jättemycket, vi blir så himla glada! Okej, vi håller med dig! :) / Maria & Kristina
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-12 @ 20:02:32
URL: http://erikafoto98.blogspot.com
Postat av: Mathilda

Ni tar väldigt fina bilder! :)

Svar: Tusen tack Mathilda! :) / Maria & Kristina
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-12 @ 22:16:55
URL: http://grahnforever.blogg.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin