Hemma igen

 
Jag kom hem natten till lördag från att ha varit i Stockholm i tre veckor. De veckorna kommer verkligen bli en tid som jag kommer att minnas för evigt. Jag har haft det så otroligt kul, träffat en massa nya, härliga människor, fått nya vänner, skrattat, badat, fått minnen för livet, slitit ut mina skor och haft det så, så roligt. För er som har missat det så har både jagb och Petronella varit på konfirmationsläger i tre veckor i Stockholms skärgård och vi konfirmerades i fredags. Det kändes hemskt att behöva lämna alla efter konfirmationen och säga hejdå och det kändes hemskt att lämna Ängsholmen. Mina tre veckor på Ängsholmen har verkligen varit några av de bästa i mitt liv. 
 
Här ovan ser ni en bild från konfirmationen i Stockholm, jag har tyvärr inte så många bilder på min kamera för jag har fotat mest med Annas kamera när vi har varit där och hon har lovat att jag ska få ladda upp de på min dator och då kan jag visa er mer hur vi har haft det på Ängsholmen :) 
Annars så hoppas jag att ni har haft en bra sommar hittills och att ni fortfarande tycker om och vill följa vår blogg :) 
 
- maja
Kommentarer
Postat av: ellen

Hej! skulle ni vilja svara på några frågor på mejl? <3

2012-07-29 @ 11:03:51
URL: http://ellenviktoriaa.blogg.se
Postat av: Maria & Kristina

Sv; Gud tack så hemskt mycket! Japp, fast vissa bilder har min syster tagit, som t.ex den på mig och utsikten från Sacre Coeur. Men annars har jag tagit de resterande bilderna i inlägget! Ja visst självklart, vad roligt att dom går till användning där! :)
Okej det ska vi svara på! Kram <3

2012-07-29 @ 15:15:43
URL: http://mariaochkristina.blogg.se
Postat av: Amanda

nu har jag fascinerats färdigt av första sidan på er blogg. ååh vad bra ni är! saknar er som bara tusan och hoppas vi ses igen! <3

2012-07-29 @ 22:00:16
URL: http://dearie.devote.se
Postat av: hanna

hej, kan inte ni ha en fototävling eftersom ni har varit borta så länge? vore jätte kul! (ni behöver inte svara på denna kommentar) kram :)

2012-07-30 @ 02:00:55
URL: http://hannakuurne.devote.se/
Postat av: Emelie

Åh, vad jag älskar er blogg! den är så himla fin, ni är så fina!

Svar: Åh tack Emelie!
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-30 @ 11:31:43
URL: http://franhimmeltilljord.blogg.se
Postat av: julia

åh! jag kände precis som dig när jag hade varit på ett konfaläger i idre, och på varje träff varannansöndag. Och själva konfirmationen :) verkligen ett minne, och det är en känsla som man inte kan beskriva.

2012-07-30 @ 13:46:17
URL: http://peacelovephoto.webblogg.se
Postat av: gunilla

Underbar bild på sköna människor! Den där lille killen? Berätta! Ni är toppenduktiga och kreativa! Beundrar er!

Svar: ÅH tack så jättemycket Gunilla, gud vad glad jag blir!
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-31 @ 09:49:49


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin