rou leed

 
Det är mycket som jag vill berätta för er, men jag vet inte vart jag ska börja. För jag har liksom inte varit duktig med att uppdatera. Idag konstaterade jag och Anna att vi var ett gift par. Hon bor i malmö och jag bor i skanör men vi har ändå nästan levt tillsammans ända sen vi slutade skolan. Jag Anna och Maja håller på med ett litet projekt. Vi ska göra en film och den kommer förhoppningsvis bli grym, känner på mig det. Igår filmade vi, men det var liskom bara en test, så nu börjar det på riktigt. Bilden ovan är från igår. 
Idag var en sjukt fin dag. Det blir svårt att toppa dagen, men imorgon ska bli väldigt bra också.
 
The Brian Jonestown Massacre – Anemone
The Clash – The Guns Of Brixton
Joy Division – Disorder
Die Antwoord – I Fink U Freeky
Eddie Vedder – Hard Sun
Urban Cone – Urban Photograph
 
-petronella
 
 
Kommentarer
Postat av: Mathilda ♥

Otroligt fin bild! :)

Svar: Tack Mathilda!
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-06-28 @ 08:07:08
URL: http://grahnforever.blogg.se
Postat av: Jarina

Så fin bild!

Svar: Tusen tack!
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-06-28 @ 09:29:01
URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: Catrin

Hej Erikas bild är finast jag lägger min röst på den

2012-06-29 @ 10:11:54
Postat av: A N N A

Jättefin bild!

2012-06-29 @ 18:42:48
URL: http://gustavssonanna.devote.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin