♫♪♬♪♫♪♬♫♫♪♬♪♫♪♬♫♫♪♬♪♫♪♬♫♫♪♬♪♫♪♬♫♫♪♬♪♫♪♬♫♫♪♬♪♫♪♬♫

 
Glad påsk! Eller det kanske man säger imorgon men, ja, glad påsk ändå! 
Jag tänkte bara tipsa er om min lillebror Hjalmars och hans kompis Christoffers nya låt som de har gjort och ny släppt på youtube. De tycker ju såklart om att få kommentarer, visningar, gillningar och nya prenumeranter, så jag tycker att ni kan gå in på deras kanal HÄR och börja prenumerera och gilla deras låtar osv. och HÄR hittar ni låten på youtube där ni kan kommentera vad ni tyckte :) 
Och sen så hade det varit jättesnällt ifall ni ville gå in HÄR och rösta på dem! En enda röst kommer få dem att hoppa upp tiotals placeringar så varje röst räknas verkligen! 
 
Puss och ha en fin långfredag! 
 
- maja
Kommentarer
Postat av: inajonsson.webblogg.se

Jag har röstat :)

Svar: Åh vad snällt! Tack! Hjalmar hälsar tack också!
Fotogeniquee - Maja

2013-03-29 @ 14:02:50
URL: http://inajonsson.webblogg.se/
Postat av: vendelan.blogg.se

Har röstat :)

Svar: Tack Vendela!!
Fotogeniquee - Maja

2013-03-29 @ 16:39:45
URL: http://vendelan.blogg.se/
Postat av: F I A

ÅH!
Klickade mig in på din tumblr och höll på att börja gråta, så himla himla fin!

Svar: Nej men gud, tack så jättemycket!
Fotogeniquee - Maja

2013-03-30 @ 12:55:29
Postat av: Fanny Lindgren

Hur får man så det ser ut som det gör i dina kategorier? Liksom att man klickar på den och sen kommer alla kategorier under? :)

Kram!

2013-03-31 @ 10:52:42
URL: http://fannylindgren.webblogg.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin