Osaka.

Osaka. 
 
Gud vad det var längesen jag skrev något här nu igen! Jag har i alla fall höstlov nu och har tagit mig igenom den första fjärdedelen av mitt första år på gymnasiet och nu vet jag att jag har valt helt rätt skola, helt rätt linje och hamnat i en jättebra klass. 
 
Jo det är såhär att min kusin Edvard som bor i Australien har ett band (som jag har nämnt här på bloggen innan) och nu har de släppt sin första officiella singel - Anchor och de har äntligen släppt den på spotify så nu tycker jag att alla ska lägga till Anchor av Osaka. (de har bytt namn från Orange. till Osaka.) på sin spellista för låten är verkligen så himla bra. 
 
Lyssna på den här: 
På soundcloud - Anchor by Osaka  
På spotify - Anchor by Osaka 
 
Gilla deras sida och följ dem på facebook här
 
 
Kommentarer
Postat av: Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF

Coolt! :) och snygg bild :)

2013-10-31 @ 17:24:14
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se
Postat av: emma

åh vad jag gillar din blogg, så himla fin och bra!! kram på dig!

2013-10-31 @ 17:24:23
URL: http://supernova.blo.gg
Postat av: sophie coper

hejsan! Just nu har jag ett erbjudande på min blogg där du kan läsa 3 fototidningar gratis av kamera & bild. Gratis inspiration är aldrig fel!

Ha en fortsatt bra dag!

2013-11-07 @ 18:09:49
URL: http://sophiecoper.se
Postat av: ebba

FANTASTISKA BILDER

2013-11-17 @ 21:59:00
URL: http://drozen.blogg.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin