några bra dagar

hey beautiful,
här kommer min vecka i bilder, eller det kan mycket möjligt vara lite utspritt på två veckor, men jaja:
 
vi satt i parken efter skolan och det var jättemysigt. Kolla in himlen, bah wowowow. 
 
 
vi köpte chips, lyssnade på musik, pratade och gosade. här har vi ossian och emil som är ett par fina vänner.
 
 
sedan gick runt lite och jag försökte ta bilder i farten men det slutade ändå med att jag saktade ner de andra. men det gjorde iiinget
 
 
här har vi oskar när vi var ute i solen under en rast. 
 
 
här är hedda när hon var fiercness på en lektion. shit vad jag längtar efter sommaren när jag ser bilden.
 
 
vi sov över och hedda tog en bild på mig när jag skulle klä mig (väldigt casual posande i sängen) och jag fotade henne när hon tog sin morroncigg i väntan på bussen. 
 
 
här har vi 10 gyllene minuter innna skolan börjar
 
 
hellu this is me before class, much casual very najs yas
 
 
vårt favoritbadrum i skolan som har ateljéljus, ett stort fint fönster med en stor fönsterkarm som man kan sitta på och en najs spegel. sedan är den liksom sjukt stor för att vara en skoltoalett och bara asnajs! love it
 
 
maud. jag valde dock inte spagettin för det fanns falafel hallåååå
 
 
sen hade vi sjukt mysigt när vi skrev manus hemma hos ossian. spelade musik och drack lite moonshine som han hade i en glasburk. 
 
sedan har jag varit sjuk och stannat hemma. så denna helgen jag jag till största del kollat hannibal, möjligtvis gått promenad i solen med doggsen. nu kommer en ny vecka och jag ska göra den så bra jag kan, men framför allt kommer jag tänka på berlin som vi ska till under påsklovet (vilket är om en vecka), woooohoo ska bli så bra! 
(fuck sd hihi) love internet 
Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilka fantastiskt fina bilder!!

Svar: åh tack du!!
Fotogeniquee - Maja

2015-03-23 @ 19:23:03
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: Kristina

Snygga bilder!! Så kul att du bloggar igen!

2015-03-25 @ 21:44:17


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin