Canon EOS 400D, Tamron AF 18-250mm

Jag börjar med att visa de här bilderna från Stockholm när vi går runt och ser Stockholm, för vi gick verkligen runt mycket när vi var där. Den andra dagen gick vi två-tre mil, haha. Vi bodde på Hotel Diplomat vilket verkligen var perfekt då det ligger mitt i stan.
Den enda kamerautrustning som jag hade med mig var min kamera (Canon EOS 400D) och Tamron-objektivet (Tamron AF 18-250mm f/3.5-6.3 (IF) Macro) eftersom det passar bäst när man ska fota i städer eller landskap.

- Maja
Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej =)

2011-08-19 @ 09:11:13
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Florrie

Sv: (till Maja) Haha ja, det är lite spännande med vaktbytet, man kan se det hur många gånger som helst (bor i sthlm) ^^

Ha det bra!

2011-08-19 @ 09:27:33
URL: http://fotolust.blogg.se/
Postat av: Nora

Fina bilder! :D

2011-08-19 @ 12:17:26
URL: http://noraautumn.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin