Fotas imorgon :)

Canon EOS 1000D, Canon EF 50mm f/2,5 macro, Sigma 18-1250mm f/3,5

Jag är helt slut. Vi hade julmarknad idag och det var typ kaos. Man blir bara så himla trött, så när jag kom hem åt jag lasagnerester och kollade på serien, bron på svt play. Riktigt bra! Den är en timme lång så det var perfekt att ligga i sängen och kolla lite mord och sånt.
Imorgon missar jag hela skolan för jag ska bli fotad i malmö. Ska bli spännande för har aldrig blivit det förut och sedan får jag ju se hur allt sånt fungerar. Sedan blir det lite sovmorgon också. yippi!
Måste också säga att det är så kul att ha rött hår (för det är mer rött än på de bilderna som Maja la upp, i alla fall i min spegel, hihi). det är inte helt rött, men ni fattar.
Oookej, hejdå!

-Petronella
Kommentarer
Postat av: Tuva

Blää hatar att eran blogg är såå fiin!! blirså avensjuk hihi.... älskar bloggen!! värkligen ;D

2011-12-06 @ 16:34:59
Postat av: Elsa

Älskade också den serien, haha.

2011-12-08 @ 17:01:25


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin