Fika


Canon eos 1000d, canon 18-55mm

Hejsan.
Nu fikar jag lite. Jag älskar fika. När man kommer hem efter en lång och jobbig dag i skolan är man ashungrig och i alla fall jag gör jättemycket god fika. Och det är bara så gott! Mackor, varm oboy, kakor, youghurt och te eller kaffe är jättegott och bra. (Nu äter jag inte såå mycket när jag kommer hem men jag skulle nog kunna, mmm...)
Ja, nu vet ni lite mer om mig. Och i fall ni undrar så är jag 172 cm lång. Jag vet inte hur ni känner men jag är alltid nyfiken på sånt och det här är trots allt min blogg (och majas) så ni får antingen läsa det eller blunda, men ni får INTE sluta följa oss på bloglovin!! Aldrig!
Jag tycker om godis också om ni undrade. Om ni vill lätta på ert hjärta eller undrar något mer så kan ni ju skriva i vårt bloggsvar.
Ha det så bra!
-Petronella
Kommentarer
Postat av: melissa

jättefin blogg!

2011-03-31 @ 16:33:19
URL: http://melissatouma.webblogg.se/
Postat av: Louise

Sv: Taack, vad glad jag blir att du gillar det;) kul att du svarar!:)

2011-03-31 @ 17:03:13
URL: http://louisecarolin.blogg.se/
Postat av: T O M I K O

Sv: Vad kul! Ni är så himla gulliga ^o^

2011-03-31 @ 18:42:59
URL: http://tomikos.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin