Lite nya kläder

Idag skulle jag och min syrra till Tandläkaren (gick bra). Vi tänkte att när vi väl var i Malmö kunde vi shoppa lite!
En mysig randig tröja från Lindex (brukar inte hitta så mycket där, men denna gången var det mycket som var fint!)
Ett linne som jag troligen kommer använda till allt. Den är från H&M och som alla vet så är inget där speciellt dyrt.
Och sist men absolut inte minst, den fina nya kjolen från Monki! Älskar den! Den kostade typ 200kr och är väldigt sommrig (man kan absolut inte ha strumpbyxor under den!)
Ja sen hade jag också köpt ett par svarta leggings och supergulliga trosor med fåglar och prickar på! Men det kanske inte var så spännande att kolla på.. Ni får ha det så bra! :)
-Petronella
Kommentarer
Postat av: j s - f o t o

Verkligen en jättesöt kjol :D Måste nog ta och köpa en sån. Jättefina bilder också :3

2011-05-19 @ 18:15:05
URL: http://jsfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

as snyggt!! ;)

2011-05-19 @ 20:55:33
Postat av: hanna

förra kommentaren var från mig, insåg precis efter jag skickat det att jag inte skrivit namn... :)

2011-05-19 @ 20:56:52
Postat av: marinda - En fotoblogg .. till :)

Bor du i närheten av Malmö ? :)

2011-05-25 @ 15:22:22
URL: http://marinda.webblogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin