Tävling hos Viktorija


Bilden i 800px


Jag är med och tävlar i en till tävling med min absoluta favoritbild hos behindthecamera.webblogg.se. Tävlingen är i samarbete med tvspelsweb.se där man kan vinna ett valfritt färgfilter. Temat på tävlingen är just: Din favoritbild.

Motivering:
Jag valde den här bilden för att det är min absoluta favoritbild. Det är inte bara en bild på en vacker blomma utan speglar även en händelse och upplevelse. Morgonen då jag tog den med Petronella var helt fantastisk och vi hade verkligen tur som fick just frost, ånga från bäcken en bit därifrån och sedan morgonsolen som gjorde höstmorgonen röd och värmde våra kalla fingrar lite efter att ha varit där från sex på morgonen och väntat på att solen skulle gå upp. För mig är det inte bara en bild, utan även ett minne och jag tror att det är därför det är just min favoritbild.

Här finns filtret som jag skulle vinna, ett halvtonat gråfilter storlek 62.

- Maja
Kommentarer
Postat av: JENNIFERFOTON

Nu är de 5 finalisterna uppe på bloggen!

Reglerna finns på där!

http://jenniferfoton.blogg.se/2011/may/fototavling-fem-finalister.html



Kram

2011-05-14 @ 10:11:13
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/
Postat av: Viktorija

Sv: Kul att du är med! Hör av mig när finalisterna blivit utvalda :)

2011-05-14 @ 11:00:45
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin