Frågor till er

Canon EOS 400D, Cano EF 50mm f/1.8 II
Jag bjuder på den här...

Jag tänkte fråga er, nu i början på hösten, ifall ni tycker att det är något som borde ändras på bloggen?

Tycker ni den är bra som den är?
Något som kan bli bättre?
Något som inte är bra?
Vill ni se mer av något?
Vill ni se mindre av något?
Vad tycker ni är bra med bloggen?
Något nytt som vi borde införa på bloggen?
Ska vi göra fler eller färre inlägg per dag?
Vad är roligast att se/läsa om?

Det hade varit jättejättesnällt ifall ni ville svara eller bara säga precis vad ni tycker :)

- Maja
Kommentarer
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Svar

Åh, tusen tack! Och detsamma :)

2011-08-23 @ 08:59:04
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: anna (FOTOBLOGG)

Jag tycker den är jätte bra som den är! Fast vill gärna ha lite fler fototips! <3

2011-08-23 @ 09:49:23
URL: http://annibannis.blogg.se/
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Jag tycker er blogg är jättebra, dock skulle det vara roligt om ni la upp outfits och så ibland (:

2011-08-23 @ 10:06:15
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/
Postat av: meullerphoto

sv: Ja visst ser det härligt ut! Vill tillbaka till Grekland x)

2011-08-23 @ 12:21:27
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: Kristine

Hei.

Jeg syns bloggen deres er kjempebra. Men savner litt forklaring til noen av bildene dere. Liker å lese om hvordan bildet er tatt, altså lang lukkertid, blenderåpning og for eksempel hvordan dere brukte lyset. Men elsker virkelig bildene dere tar! Og designer på bloggen er topp, oversiktlig og flott :D

Hilsen en fast leser fra Norge!

2011-08-23 @ 12:44:21
URL: http://photostuff.blogg.no
Postat av: Filippa | En fotogalen tjej

Tycker ni den är bra som den är? Den är perfekt!

Något som kan bli bättre? Naeee, kanske mer fototips?

Något som inte är bra? -

Vill ni se mer av något? Foto & Redigerings tips

Vill ni se mindre av något? -

Vad tycker ni är bra med bloggen? Att ni har eran egna stil, och tar asfina bilder!

Något nytt som vi borde införa på bloggen? -

Ska vi göra fler eller färre inlägg per dag? Det är bra som det är men om man måste säga något så säger jag nog mer! :)

Vad är roligast att se/läsa om? Foto tips och sånt :)



Hoppas ni blev nöjda med svaren! :)

2011-08-23 @ 13:47:58
URL: http://www.beautyphotos.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna, Pinni, mOROT

hejj!! jätte fiiin blogg ni har <3 jag o mina kompisar undrar hur ni har fått så fiiin dropdown meny :P skulle upskatta om ni svara! <333333333 kram fourphotographsgänget <3 ;)

2011-08-23 @ 16:10:13
URL: http://fourphotographs.blogg.se/
Postat av: Nora

Lite mer poträtt bilder! :D

2011-08-23 @ 16:38:46
URL: http://noraautumn.blogg.se/
Postat av: Morwen [fotoblogg]

Tycker ni den är bra som den är?Den är helt fantastisk!

Något som kan bli bättre? Jag vet inte riktigt ;O <3

Något som inte är bra?Nej! Allt är bäst!

Vill ni se mer av något? Lite fototips, om jag tänker efter

Vill ni se mindre av något? Nepp!

Vad tycker ni är bra med bloggen?Ni tar toppenbilder och ni är er själva.

Något nytt som vi borde införa på bloggen? Tror inte det.

Ska vi göra fler eller färre inlägg per dag? Fler om jag ska välja men ni uppdaterar ju ofta så det är bra så :)

Vad är roligast att se/läsa om? Musiktipsen och alla bilder som ni tar :D

2011-08-23 @ 17:12:42
URL: http://morwen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker ni den är bra som den är? Den är jättebra redan , nästan perfekt !!

Något som kan bli bättre? Mera mera mera fototips , jätteroligt att få bra tips av ni som tar så sjukt fina bilder !!

Något som inte är bra? Hmm .. Jag tror inte det finns så mycket !

Vill ni se mer av något? Foto & redigerings tips . ÄVEN FÖR DOM SOM INTE HAR PHOTOSHOP !!

Vill ni se mindre av något? -

Vad tycker ni är bra med bloggen? Håller helt med Filippa här , som jag även härmat något , att ni har eran stil och så är det ju bara för underbart att se era bilder som är så jättefina .

Något nytt som vi borde införa på bloggen? Ni kanske har haft en frågestund nån gång , men det vore roligt ?

Ska vi göra fler eller färre inlägg per dag? Det är passligt , men såklart mera om det är möjligt (:

Vad är roligast att se/läsa om? Fototips , och era fina bilder och hur ni gjorde när ni tog dom och så .



TACK FÖR EN OTROLIGT BRA BLOGG . MIN FAVORIT ! <33'

2011-08-23 @ 17:23:00
Postat av: Lena

Tycker den är bra som den är ni är jätteduktiga och gillar att det är så blandat innehåll :)

2011-08-23 @ 17:53:50
URL: http://lcfoto.blogg.se/
Postat av: Marinda :)

Tycker ni den är bra som den är? Ja ! Den är super bra ! :)

Något som kan bli bättre? Fler foto och photoshop tips ! :)

Något som inte är bra? Nej ! :D

Vill ni se mer av något? Har jag skrivit foto och photoshop ;)

Vill ni se mindre av något? -

Vad tycker ni är bra med bloggen? Allt ! :D

Något nytt som vi borde införa på bloggen? Nej allt är bra!

Ska vi göra fler eller färre inlägg per dag? Det är bra som det är fast kanske lite till ! :)

Vad är roligast att se/läsa om? Allt ! ;) Men foto/photoshops tips och era bilder :D

2011-08-23 @ 19:30:20
URL: http://marinda.webblogg.se/
Postat av: KLARA -

-Jag tycker den är jättebra!

-Kommer inte på något..

-Kommer inte på något här heller.

- Det skulle va kul med lite fler fototips, vet dock inte vad för fototips.

-Nej, inte jag iallafall

-Alla era fina bilder!♥

-Skulle vara kul att se hur ni klär er bara en vanlig dag till skolan typ.

-Så många ni kan tycker jag!

-BILDER! och fototips :)

2011-08-23 @ 19:33:19
URL: http://klarax.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag tycker det är bra som det är, fina bilder och lagom mycket text :)

2011-08-23 @ 20:52:50
URL: http://somprickenoveri.blogg.se/
Postat av: sofia

jag tycker ni bloggar jätte bra nu. men ifall det skulle vara något så mer redigerings tips i photshop eller blogg tips om hur man gör en header och sånt.

Postat av: ELIN DRAWINGS

Åå tack snälla du för dina fina ord! Vad roligt att du tkr Porträttet på Johnny Depp blev bra, hihi nä jag har nog inte hört att jag liknar taylor swift vad jag minns men kul att få höra av dig! :)

Många kramar!!



(Ps, kom min anmälan/kommentar till foto tävlingen fram eller failade jag med att skicka? ;D )

2011-08-23 @ 22:37:00
URL: http://ennelin.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är läskigt lik Amy i The secret life of the american teenager på den där bilden! Mer fototips och före/efter redigeringsbilder :)

2011-08-24 @ 00:41:08
Postat av: Zamzam

Tycker ni den är bra som den är?JA ni skriver mycket och har fina bilder

Något som kan bli bättre?Nej faktiskt

Något som inte är bra?Nja kommer inte på något

Vill ni se mer av något?Aaa fototips och hur ni redigerar bilder

Vill ni se mindre av något?Nej

Vad tycker ni är bra med bloggen?Bilderna

Något nytt som vi borde införa på bloggen?Förstår inte frågan

Ska vi göra fler eller färre inlägg per dag?Det räcker som det är

Vad är roligast att se/läsa om?Fototips



2011-08-24 @ 18:23:23
URL: http://mylifeaboutzamzam.blogg.se/
Postat av: alva

HEJ !först & främst vill jag bara säga att ni är jäteduktiga,som angagerar (stavning ?) er så mycket i bloggen. ni är duktiga på att förklara , har stil,och fotar jättebra !! jag har en camera , Nikon D3100 , som jag älskar, & den är verkligen min bästavän. jag fotar varje dag, sitter ner,ligger på marken hoppar med carmeran, för att få bra foton ! jag drömmer om att bli fotograf när jag blir stor ! :)

ni har verkligen inspirerat mig, när jag har tyckt att det har varit svårt att göra en så bra & betydelsefull bild som möjligt!

iallafall, jag har LÄÄÄNGE tänkt skapa en fotoblogg ! <3

& Jag har lite frogor till er..dem kanske är lite svåra att svara på..men skulle bli superglad om ni ville försöka :-)

gär kommer dem :

1 . altså,..ni har ju blogg.se , det jag undrar är vilket är best ? :o bloggplatsen.se devote.se blogg.se fotoblogg.se ? ni kanske alltid har loggar på blogg.se , men om ni har åsikter om vilket ställe som är best , snälla hjälp mig då ! :)

2. JAG VILL ABSORLUT INTE att någon ska kunna kopiera mina bilder ! :( det är det värsta som skulle kunna hända..att någon bara kapar ens bilder ,lägger upp dem på tex sin blogg & säger att det är deras foto ! :o hur gör jag satt dem inte kan kopiera ?

3. vad heter ni på facebook ? :D

stor kram alva !

om jag addar er på facebook, får ni jättegärna kolla mitt album , har massor av bilder där !

2011-08-25 @ 16:59:55
Postat av: stephk

jätte fin blogg :):)

2011-08-29 @ 15:36:46
URL: http://stephk.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin