Vilket redigeringsprogram använder ni?


Den här frågan får vi ofta så jag tänkte ta upp det i ett inlägg.


Svar:


Jag, Maja, redigerar alla mina bilder i Photoshop Elements 9. Det är en billigare variant av Photoshop CS som också är gjort av Adobe. De har samma redskap och samma stil på programmet, det enda som gör att Elements skiljer sig från CS är att det inte finns t. ex. Curves och Selective Colour i Elements. Testversionen kan du ladda ner från Adobes hemsida och använda i en månad - eller passa på att köpa det nu innan 19 augusti då det har 30% rabatt.

Petronella redigerar alla sina bilder i Photoshop CS5 som då är dyrare.

Vad jag kan rekommendera ifall ni inte vill köpa ett program är PhotoScape som jag redigerade mina bilder i innan jag fick Photoshop Elements i julklapp.

- Maja



Tidsinställt - Är i Stockholm
PS. Det skulle vara jättesnäll ifall ni kunde rösta på min bild HÄR - nr 3
Kommentarer
Postat av: Zamzam

Vart köper man Den ?:)

2011-08-16 @ 17:34:33
URL: http://mylifeaboutzamzam.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin