Vem gillar ni mest?!

Canon eos 1000d, canon ef 50mm f/2,5 macro

Hejsan alla fina läsare!
Såg precis Majas inlägg om att hon har blivit en finalist i Sysslingarnas fototävling. Kom på att jag också är med i den och såg att min bild också var där! Haha, jätteroligt!


Men då är det bara att bestämma er, mig eller Maja? Tänkte också påminna er om att Maja faktiskt har vunnit en kamera precis.. Är det inte min tur att vinna något nu, va?


Haha skoja bara! (tror nog att alla fattade det...)
Men i alla fall så tävlar jag inte med den här bilden, jag tävlar med en lite finare och för att rösta på den bilden ni tycker ska vinna så kan ni klicka HÄR. Tack och hej!

-Petronella
Kommentarer
Postat av: littleshadow.devote.se/

Jag röstade på dig. Din bild var finast av alla!



Kommentera gärna lite bilder i min blogg. Kram!

2011-06-24 @ 17:42:00
URL: http://littleshadow.devote.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin