Vad jag gör på en fredagskväll som denna

Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm

Men oj vilken vacker bild jag hittade...



Jag hittade den här listan hos Anna och jag tänkte att det kan väl vara lite roligt att fylla i den.

Så det gjorde jag också.


Jag lyssnar på… all fin musik, till exempel världens bästa musik och finaste bandet Bon Iver.

Du mår bäst när du… cyklar på sommaren med vinden i ryggen.

Jag pratar… alltid stockholmska när jag ska härma någon.

Jag älskar/tycker om… att skratta med mina sjukt fina vänner.

Min bästa vän(ner) är… sjukt härliga!

Jag avskyr när folk frågar… Haha, kom inte på något här just nu, så än så länge kan ni fråga på!

Kärlek är… väldigt fint, speciellt i fina franska filmer.

Jag kommer alltid att vara… otroligt kär i musik.

Jag är hemligt förälskad i… Nalle Puh såklart, vem är inte det?

Sist jag grät var… eehm, kanske för några veckor sen. Jag har faktiskt ingen aning, jag gråter inte så mycket.

Min mobiltelefon är… hur fin som helst. Femtioåttatusen gånger bättre än alla touch-mobiler. Min farfars gamla Samsung med extra stora knappar och siffror för att han skulle kunna se vad det stod. Och man kan bara ringa och sms:a med den, för det är väl det en mobil är till för?

När jag vaknar på morgonen… så undrar jag alltid om det är fint väder eller inte.

Innan jag går och lägger mig… borstar jag alltid tänderna (alltså, visst är jag helt unik?)

Just nu tänker jag på… att jag har så sjukt mycket läxor. Och att Håkan Hellström är den bästa artisen Sverige har.

Bebisar är… otroligt söta och lättroade.

Homosexuella är… sjukt coola (eller ja, typ kanske)

Blondinbella är… eeeehhmm, jag vet inte riktigt så mycket om henne men man kan väl säga att hon är helt okej?

Ikväll ska jag… titta på film och ångra att jag åt upp alla vindruvor innan middagen. 
I morgon kommer jag… göra läxor och lyssna på musik kanske..

Jag vill verkligen… att våren ska komma nuuuu!

- Maja
Kommentarer
Postat av: Mexi

Tack desamma än en gång! ^^

Hur mår du/ni då? (:

2011-03-18 @ 22:33:41
URL: http://modelinsen.blogspot.com/
Postat av: en jubelidiot

Tror det finns få människor som är så naturligt vackra som du faktiskt är och dessutom vill jag säga (med tanke på Petronellas förra inlägg) att ni båda är sjukligt duktiga på att ta porträttbilder (och att fotografera i största allmänhet) och dina svar på det där var ju helt underbara.



Kramar.

2011-03-18 @ 23:17:03
URL: http://jubelidiot.devote.se
Postat av: Anna - foto

Åh våren är här idag Maja <3

2011-03-19 @ 09:33:29
URL: http://annawahl.blogg.se/
Postat av: Sigrid (andraord.blogg.se)

Sånnahär listor tycker jag är väldigt roliga att läsa. :)

2011-03-19 @ 10:52:17
URL: http://andraord.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin