India

canon eos 1000d, canon 50mm
Hejsan och förlåt för dålig uppdatering idag men var så trött efter skolan och så har min mamma och pappa kommit hem från Mombay (Indien ifall någon inte visste det..). De har varit borta i ungerfär 10 dagar och nu kom
de hem med med kramar och presenter!
Ni ser några av presenterna på bilderna och den lilla personen bredvid mig är min lillasyster. Sedan fick jag ett par hörlurar som äger, RayBan solglasögon (riktiga kopior!), armband och en handgjord nyckelring! Jag blev jätteglad och det är skönt att ha sina föräldrar hemma igen!
Nu sover hela huset så jag får väl gå och lägga mig också för imorgon blir det barnpassning!
Natti! Haha såg att jag gjorde samma pose på två bilder ^^
-Petronella
Kommentarer
Postat av: alexandra | fotoblogg

härliga bilder ger verkligen sommarfeelis!

2011-05-21 @ 01:37:34
URL: http://randomabilder.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin