Tävling hos JENNIFER


Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm

Jag är med i en till tävling som har samma tema och samma pris som DEN HÄR TÄVLINGEN men den här gången är det hos jenniferfoton.blogg.se och man kan vinna en reflexskärm 5 i 1 i storlek 80cm från johanpixels.se/webbshop.

Motivering:
Jag valde bilden för att det är mitt favoritvårtecken. Jag blir alltid så glad när alla skilla kommer upp och allt blir så blått och härligt. Sen har jag även gett den här bilden en lite annorlunda redigering som jag gillar väldigt mycket och därför blev det min favoritbild på vårtecken från det här året.
UPDATE: Jag publicerar inlägget igen eftersom det inte gick att kommentera det förra.

- Maja
Kommentarer
Postat av: JENNIFERFOTON

SV: Vad kul att du är med! Nu är det bara att hålla tummarna :D

2011-05-10 @ 20:45:14
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin