Postfotos tävling, tema "färger"






Canon EOS 400D, Canon EF 50mm f/1.8 II

Jag är med i en tävling hos Postfoto. Temat till tävlingen är färger.

Det här är några av mina favoritbilder från året som passerat och det blir väldigt fint att samla dem i en bok på detta sättet. Jag började fotografera för ungefär ett år sen och har älskat det sen jag började. Jag tycker särskilt om att ta bilder med mycket färg i som de här över och försöker ofta ta bilder på saker och ting i min omgivning och fånga ögonblick.
Det hade verkligen varit roligt att vinna den här tävlingen! Jag fotograferar ju mycket och hade gärna velat ha mina bilder tryckta i fotoböcker så att de "finns" på riktigt eller på fototavlor. Och att vinna en Ipad hade såklart betytt allt för mig, det hade varit så otroligt roligt och väldigt praktiskt eftersom jag både bloggar själv och läser många bloggar. Här hittar du tävlingen.
- Maja
Kommentarer
Postat av: Filippa | En fotogalen tjej

Hur anmäler man sig? :)

2011-09-14 @ 18:45:30
URL: http://www.beautyphotos.bloggplatsen.se
Postat av: Izabella

Bilden är jättefin, älskar verkligen blommorna i fokus.

2011-09-14 @ 19:12:01
URL: http://izabello.blogg.se/
Postat av: Izabella

Svar: Varsågod, fast det spelar nog inte så stor roll eftersom att jag inte har jättemycket besökare.

Svar 2: Okej, då vet jag.

2011-09-14 @ 20:50:51
URL: http://izabello.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: ååh, tack så hemskt mycket! :D

2011-09-14 @ 22:10:15
URL: http://smilinggirls.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin