Mina favorit tumblrs

Det var vissa som ville att jag skulle berätta vilka mina favorittumblrs var när jag själv länkade till min tumblr (aprilhimlens.tumblr.com) så här kommer några av mina favoriter. 
 

 
 
Fridas tumblr är helt underbar. Hon lägger upp tonvis med vackra och inspirerade fotografier. 
fridanyqvist.tumblr.com // fridanyqvist.blogg.se
 
 
 
Även den här är underbar, speciellt ifall du letar efter inspiration till din frukost :) 
 
beyondrarity.tumblr.com // mittuniversum.webblogg.se
 
 
 
Fina Julias blogg är en av mina absoluta favoritbloggar så jag blev så glad när jag såg att hon också har tumblr. 
 
devined.tumblr.com // devined.blogg.se
 
 
 
Den här tumblrn är helt underbar, jag tycker bara att den är så himla fin. 
 
glimmerinspace.tumblr.com // ?
 
Och sen så följer jag ju en massa andra fina tumblrs, till exempel ebbawe.tumblr.com och rebeckabjurmell.tumblr.com (som jag har berättat om någon gång tidigare här på bloggen). Men ja, nu hoppas jag att ni har hittat några nya tumblrs som ni kan inspireras av.  
 

 
Tidsinställt inlägg - just nu är jag och Petronella i Stockholms skärgård på konfaläger utan varken mobil eller dator, vi är tillbaka den 27 juli men tidsinställda inlägg kommer att komma upp varje dag! 
 
- maja
Kommentarer
Postat av: Jennifer [-photography]

åh vad fina tumblr's! kolla gärna in min och min väns tumblr (freakinunicorn.tumblr.com), vi har tagit alla bilder själva nämligen :)
psps, älskar er blogg!

Svar: Åh vad fina bilder ni tar! Har rebloggat en bild från er nu <3Tack!
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-07 @ 18:30:32
URL: http://lifeisyourstage.blogg.se
Postat av: Julia

Hello,
I have just found your instagram and i fell in love! Your pictures are amazing and i loveee your style!! Could you pleas tell me where you shop for your clothes? Like your favorite brands (i know i might not know some of them as i am from paris but let's give it a try). And also i fell in love with the blak boots one of you is wearing on your instagram profile picture, could you please please please tell me where it's from? Thank you sooo much. Xx, Julia

2012-07-08 @ 02:57:09
Postat av: Anonym

Hej hjälp mig nå mitt 10 tusens mål på min tumblr så gör jag en promoting för dig inför alla dom . Sluttyteddybear.tumblr.com

2012-07-08 @ 13:37:20
Postat av: S O N J A F O T O

Åh, så fina! :D

2012-07-08 @ 17:02:15
URL: http://zlokka.blogg.se
Postat av: Anna

ASDFGHJKL! Ville bara säga att din tumblr är en av mina favorit och att din blogg även är en av mina favorit bloggar! :D:D:D:D:D

Svar: ååh taack Anna!! :D<3
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-09 @ 12:14:46
URL: http://mittuniversum.webblogg.se
Postat av: Lena

följer dig! :) / fromfuture.tumblr.com

Svar: Åh vad kul, tack!
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-08-10 @ 17:47:19
URL: http://biscottes.blogg.se
Postat av: linnea - A NEW KIND OF PHOTOGRAPHING

Hej !
Alltså har aldrig riktigt fattat vad tumblr är ?
Lägger man upp egentagna bilder eller ?
what ? är lite efter xD

Svar: Det är lite mer som sin egen lilla inspirationssida. Man lägger upp och "rebloggar" andras bilder som inspirerar en själv :)
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-08-14 @ 23:35:16
URL: http://bycjs.blogg.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin